jag har tråkigt :((((

2010-08-20 @ 16:50:29
Tio första:
Första bästa kompis:
Ellen petersson.
Första bil: min brumbrum bild! :D
Första riktiga kärlek: i början av detta året.. men vem säger jag inte
Första djur: hund.
Första semester: Danmark xd
Första jobb: städa mitt rum ._.
Första köpta skiva: ja vne? ;o
Första piercing: När jag var 5/6 år fick jag hål i öronen.
Första konsert: vne ;o

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: ehehehe.

Senaste bilfärd: till affären xd
Senaste filmen du såg: fast and furius, tokyo drift elle hure stava.
Senaste ringda telefonsamtal: älskling' <3
Senaste bubbelbadet: ja vne ? ;o
Senaste spelade cd: hohoh, vne xd
Senaste kyss: ngn månad sen.
Senaste gången du grät: imorses.
Senaste måltiden: äckel mat.

Åtta "har du någonsin":
Dejtat en av dina bästa kompisar:
nje xd
Blivit raggad av en bra kompis flickvän/pojkvän: hah, ja xd
Blivit kär vid första ögonkastet: yes.
Fastnat med blicken i någons urringning: yeeeeeees xd
Fått ditt hjärta krossat: jao.
Haft ett one night stand: oskuld.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: ja, men båda visste att ja nt va serri.

Sju saker du har på dig:
1. shorts
2. linne
3. sockar
4. BH
5. hoodie
6. hårband.
7.hörlurar.

sex saker du gjort idag:
1. ätit
2. duschat
3. fixat moi
4. snackat tele
5. handlat.
6. druckit latte.

Fem favorit saker(ingen ordning):
1. Datan
2. Smycken
3. mobil
4. weschörlurar.
5. kamera.

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. älskling! <3
2. Tuva.
3. Kevin.
4. Daniel.

Tre val:
Svart eller vit? vitt.
Sommar eller vinter? sommar!!!!!
choklad eller chips? Chips.

Två saker att göra innan du dör:
1. bli rik.
2. operera brösten.

En sak du ångrar:
1. allt fram till förra julen typ.



den här lilla saken är grymt saknad! :( <3

alla mina kommentarer :D
skickat av: tuuuuuva'

saknar dig mest gumman! :<

btw, cha emo ._.

<33

2010-08-20 @ 18:31:02
har du en blogg eller hemsida jag får kolla in? :D: http://acirfa.blogg.se/

Kommentera förfan! ;d:

Ditt namn? :)
ska jag komma ihåg dig? :D

msn/e-mail? den visas inte! :D

har du en blogg/hemsida jag får kika in? :)

vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0